Anti Aging Hastaları için Önerilen Uygulamalar

Hücrelerin, zarardan korunması için her gün sebze ve meyve yiyebilir bunlardan koruna bilirsiniz.

hazır besinler değil, taze veya kurutulmuş olanlar tercih ediniz.

Sebzeler mümkün olduğunca çiğ veya az pişmiş olarak yemelisiniz. Çiğ ve taze sebzelerin sahip olduğu antioksidant özellik, pişirmeyle yok olur.Az pişirme beta karoten emiliminide artırır.

hazır yaglar yerine hayvansal yağlardan, zeytinyağı, kanola yağı gibi sıvı yağlar tercih edin.

Kuru fasulye, nohut, bakla , bezelye, mercimek, yeşil fasulye, soya ve yulafta bol miktarda bulunan saponinler, antioksidant etki göstererek hücrelerde DNA mutasyonlarını önleyerek antikanserajön etki gösterir. Bu yüzden kurubaklagiller sıklıkla tercih ediniz.

Zeytinyağı en iyi sağlıklı yağdır. Bol E vitamini sağlar gençlik sağlar ve hastalıklardan uzak tutar.

Avakodo, kötü kolestrolü düşürerek, kalp hastalığı riskini azalttığı bilinmektedir.

Demir, kırmızı kan hücrelerimizde oksijen taşıyan hemoglabin ve kaslarımızdaki miyoglabin proteinlerinin yapısında yer alır.En çok bulunduğu besinler, ciğer, yumurta sarısı, kırmızı etler, nohut, mercimek, balık, istiridye, yeşil yapraklı sebzedir.Eksikliğinde kansızlık ve bağışıklık sisteminde bozukluk oluşur.Ancak demir fazlalığı vücüdumuzda aynen paslanma benzeri oksitlenme yaparak, damar sertliğine ve tüm vücut hücrelerinin erken yaşlanmasına, yağlanmasına neden olur. Bu nedenle demir prepatları doktor kontrolünde alınmalı.

Beyaz unlu gıdalar, beyaz ekmek, yerine kepekli ekmek pirinç, patates ve tüm şeker katkılı gıdaların glisemik indeksi yüksektir. Buda erken yaşlanmaya sebep olur. Beyaz pirinç yerine posa bakımından zengin esmer pirinç yada bulgur pilavı yemelisiniz.

Yukarı Cevap Yaz

Cevap Gönder




Free T-Mobile phones on sale | Thanks to Best Savings Accounts, Conveyancing Fees and Used Cars